petek, 8. marec 2013

V pričakovanju pomladi

Mislim, da nisem edina, ki željno pričakuje to mično gospodično, ki vsako leto po zimski belini, sivini .... vnese v naša življenja barve.
Prežene nas iz zaprtih prostorov in vabi na plano, zapaljuje z vsakodnevnimi novimi  in novimi prebujanji, brstenji, spreminjanji....


Izbrala sem rumeno oranžno kombinacijo in nekaj kar ni voščilnica. 
Ptički, čebelice, prebujanje pomladi ... to želijo pri 
in kar koli, kar ni voščilnica pri
Paper Crafting Journey
Album v mapi, tokrat dvojni. Kar pomeni, da mapa skriva dva lista. Preprosto in za kar nekaj fotografij. Sedaj mi preostane samo še čakanje prave pomladi.

10 komentarjev:

  1. Mislim, da že skoraj vsi nestrpno čakamo pomlad in toplejše dni, s soncem obsijane :-))
    Krasne "pomladne" albume delaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepo...le kje jemlješ ideje

    OdgovoriIzbriši
  3. Na mojem blogu te čaka nagradica

    OdgovoriIzbriši
  4. What a wonderful album. I love the bright cheerful colours and images. Thank you for joining in with the Paper Crafting Journey challenge xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno, sončne barve in klicanje pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, toplo, pomladno, razgibano, mehko, mi je zelo všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. V pričakovanju sončka :).

    Pokukaj na moj blog, te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši
  8. This is a wonderful project. I love the vibrant colours. Thanks for sharing with us at MAWTT this week. Hope to see you again soon. Pami x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika